Subject: FW: Paide Vesi Roosna-Alliku veeprojekti joonis
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 28 Feb 2024 19:53:54 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 14, 2024 1:11 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Cc: 'Tarmo Vaher' <[email-masked]>
Subject: RE: Paide Vesi Roosna-Alliku veeprojekti joonis

Tere

Manuses on Paide Vesi Roosna-Alliku veetorustiku projekti täiendatud
joonis ja saadetud küsimustele-kommentaaridele vastused.

Palun vaata punase kirjaga olevad vastused üle, et kas on neile
vastuväiteid või võime projekti täiendada vastavalt vastustele.

Tervitustega

Andero Kullerkupp

Tel 527 5512

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 23. november 2023 11:32
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Paide Vesi Roosna-Alliku veeprojekti joonis

Heia Andero

Tänan lisainformatsiooni eest.

Kuna kavandatakse teemaale veetorustik paralleelkulgemisel kinnisel
meetodil ja kasutatakse PE100 RC PN10 survetoru (parameetrid Piplelife
kataloogi järgi on: PN10 = SN16 (kannatab koormust 16 kN/m² kohta)), siis
vastab torustiku rõngasjäikus Transpordiameti nõuetele ja me täiendavat
hülssi teemaal ei nõua.

Ristumiste korral küll aga palume kasutada täiendavat kaitsehülssi.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 22, 2023 2:47 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Paide Vesi Roosna-Alliku veeprojekti joonis

Tere

Kirja manuses on AS Paide Vesi tellimusel Heka Projekt OÜ poolt koostatud
Roosna-Alliku ühisveetorustiku projekti joonis.

Veetorustik paigaldatakse maanteede ääres kinnise meetodiga. Veetoruks
kasutatakse PE100 RC ON10 survetoru.

Hülssideks kasutatakse samuti PE100 RC torusid.

Kuna Pargi tn alla soovime hülsi paigaldada, siis Pargi tn kõrval olevalt
haljasalalt puurime De160 PE RC hülsi kuni Nooruse tn. Nooruse tn ühendame
paigaldatava veetoru ol.ol veetoruga. Teede projekteerija koostab kaeviku
ristlõike joonised, mille lisame projektile.

RC kirjelduse kohta saab lugeda:
<https://www.pipelife.ee/Teenused/Uudised/Millisest-materjalist-peaks-olem
a-vastupidav-survetorustik.html>
https://www.pipelife.ee/Teenused/Uudised/Millisest-materjalist-peaks-olema
-vastupidav-survetorustik.html.

Kui on täiendusi mida veel võiks arvestada, siis anna palun teada. Kui
oleme sinult vastuse saanud, siis seejärel paneme muudetud projekti ehr-i.

Tervitustega

Andero Kullerkupp

Tel 527 5512